Bursdagsroser

Birthday roses

5 kommentarer:

Anonym sa...

Flinkis-Anathema! :D
Åssen går det?
(it is I, leClerq (posse))

Trine sa...

Hei posse!
Så koselig at du stakk innom en tur.
Det går fint med meg.
Snart ferdigstudert og arbeidslivsklar.
Hvordan står det til med deg? Vært med på noen gameshows i det siste?

Anonym sa...

Åjåj, ferdigstudert og greier. :D Det er IKKE jeg, jeg tok meg en toårspause og begynner på Høyskole neste høst. Universitetet var ikke min greie, det blir forhåpnetligvis mye bedre med litt klassetilhørighet og hyppigere arbeidskrav. I motsetning til da jeg begynte på UiO er jeg faktisk motivert for studier nå. Det er en fin følelse.

Jeg var med på Alle mot en forrige uke, men det kan man visst ikke snakke om. Regner med at det er ok å nevne at jeg ikke vant noe, men når programmet går på lufta har jeg en og annen heftig innsigelse mot innspillingsregimet. Jeg får skrive en mental note. :D Også har jeg vært med på de mårrakvissene på TV2, men det er jo litt flaut. Ikke så flaut som "Maaaaæææææeeerkur?", men ganske flaut. :D Spenn har det jo og blitt.

Og du?

Trine sa...

Hva skal det bli av deg på høyskolen da? Meg blir det forhåpentligvis bibliotekar av til sommeren :) Godt å høre at du er motivert i alle fall!

Jeg har ikke vært på tv på lenge nå. Mistet motet etter å ha ramset opp 49 av 50 stater som Whitney Houston kunne være født i på Kjendisjakten. Det fine er at jeg nå aldri vil glemme at dama kommer fra New Jersey. Carl Barks glemmer jeg vel heller aldri. Du snakker om pinlig affære...

Synd det ikke ble penger på deg på Alle mot en. Ha en god jul likevel!

Vi skrives :)

Anonym sa...

Det skal bli lærer, helst. Vi får se, jeg skte journalistutdanning også, men regner med å bli danket ut av eklinger. :)